Treenimusa buusterina!

Itse tykkään treenata täysin omassa maailmassa, yksin. Kaikki focus treenaamisessa! Välillä on hauska treenata kaverinkin kanssa, mutta yleisesti pidän yksin treenaamisesta. Se on omaa aikaa, ja aikaa, jolloin pää tyhjennetään kaikesta! Haluan keskittyä tekniikkaan, sekä siihen että tunnen työn ja sen kuinka lihaksiin polttaa. TRAIN INSANE OR REMAIN THE SAME! 

Mikä boostaa meikäläistä tekemään vielä sen vikan toiston vaikka kroppa tärisee ja pään sisällä sinkoilee kirosanoja?  MUSIIKKI! It’s the beat!

Olen aina ihmetellyt niitä mimmejä, jotka tulee salille lukemaan Seiskaa ja Cosmoa tai katsomaan Kaunareita. Onkohan ne niitä, ketkä tilaa TV-Shopista kaikkia kivoja treenilaitteita? Näiden ihmisten lempilaite on reidenlähentäjä- ja loitontaja. Myös Crossari on IHQ. En ole ikinä ymmärtänyt sitä koulukuntaa, ja tuskin ikinä tulenkaan. Tämä on Ikuinen mysteeri. Vinkkinä haluan antaa heille; ladatkaa Iphone täyteen Britney Spearsia ja Justin Bieberiä! Voi olla että treenitehot nousee!

 

f-k-calm-and-train-insane 

 Training music Part 1

Music Music2

 

Poimikaa biisejä omiin treeneihin ja vetäkää TÄYSII! 

Motivation

Jontte Valosaari – Haastaja

Elastinen – hallussa feat. Jontte Valosaari

I Command you to Grow! Biceps/Arm Day with CT Fletcher

– E.T 

”I’m a female.

Fe=Iron, Male=Man.

Therefore I am Iron man”

bro-probs-221

 

eevi

Blogissani kirjoitan itselleni tärkeistä aiheista, kuten treenaamisesta ja terveellisestä ruokavaliosta. Myös koko kehon hyvinvointi, sekä elämän pienet ilot nostavat päätään kirjoituksissani. Tämä blogi on maustettu myös ripauksella huumoria, vaikka paljon vinkkejä ja informaatiota sisältääkin. Tervetuloa seuraamaan positiivista ja tehokasta meininkiä, josta toivon teidän saavan motivaatiota ja inspiraatiota omaan elämäänne!

6 vastausta artikkeliin “Treenimusa buusterina!”

  1. Miks sä kirjotat sitten niistä cosmotytöistä jos et kerta välitä?:D
    Mä voin kertoo ainaki omasta kokemuksesta,että ite treenaan ilman meikkiä naama punasena ja en ees viitsi katsoa peiliin treenin aikana kun näytän niin kamalalta.. Sitten tulee nää pimut joilla meikki kuultaa täydellisenä eikä naama ole hikinen saati punanen. Mua ainaki ärsyttää kun ne on niin nättejä, koen huonommuuden tunnetta kun haisen ja näytän rumalta:) mutta sen treeni , ainakin kova treeni vaatii 😉 uskon että moni ajattelee näin kuten minä.

    • Lähinnä hauska asia jota tuli tuossa pohdittua niin päätin jakaa tänne 🙂 Kyllä ne ainakin meikäläistä välillä ärsyttävät, itse kun menen sinne tekemään duunia ja puhisemaan! Oma mielipiteeni on, ettei salilla kuulu näyttää hyvältä, sinne mennään treenaamaan ja siihen kuuluisikin keskittyä. Niinkuin sinä teet! Unohda ne muut, keskitytään siihen omaan tekemiseen. 🙂 -E

  2. äää en tiedä miksi tulin tänne tästä avautumaan, mutta ehkä ajattelin, että voisin saada jotain vertaistukea! olen nyt pitänyt n. 2 viikon salitauon, johtuen luultavasti aurinkoisista ilmoista, jotka ovat vetäneet joko kävely- tai juoksulenkille mielummin kuin jumppiin tai salille hikoilemaan. nyt tuntuu ettei millään jaksaisi mennä salille ja motivaatio liikkumiseen on ihan hukassa.. olen nyt myös aloittanut juuri uuden työn terassilla tarjoilijana ja työ on tosi fyysistä, kun ollaan liikkeessä pahimmassa tapauksessa jopa 12h/työpäivä ja päivään mahtuu vaan yksi 10min tauko. voit vaan uskoa, että seuraavana päivänä vedetään ruokaa kaksin käsin ja tekee mieli vaan levätä, varsinkin jos tuollaisia työpäiviä on tullut monta putkeeen! kai minä tässä jotain synninpäästöä yritän keksiä itselleni, jotta saisin jonkinlaisen vapautuksen salilla käymisestä.. totta kai siitä tulee hyvä olo, mutta onko se väärin jos pitää vähän taukoa, jos kroppa ei vaan nyt jaksa? tiedän, että liikunnan rakastajana saan sen kipinän taas jossain vaiheessa takaisin!

    • Moi Sanina, ÄLÄ ota stressiä liikkumisestasi. Elämäsi on kiireistä ja hektistä ja tottakai silloin ei energiaa riitä entiseen tapaan. Ja mieti kuinka paljon hyötyliikuntaa kuitenkin teet huomaamattasi työpäivän aikana! MONIA kilometrejä 🙂 Keskittyisin nyt lähinnä siihen että syöt hyvin ja terveellisesti. Ruokavaliolla on kuitenkin iso rooli! Meillä jokaisella tulee elämssä aikoja, jolloin liikunta ei maistu tai ei vain yksinkertaisesti ehdi/jaksa. Uskon että saat kipinän uudelleen, kun rytmi tasaantuu. Jos pystyt tekemään edes muutaman ylläpitävän harjoituksen viikossa, pysyy kuntosi monia kuukausia yllä. (Jos sitä siis pelkäät että kuntosi romahtaa kun et kerkeä tekemään niin paljon tällä hetkellä). Eli älä pode turhaan huonoa omaatuntoa, hae balanssia ja sitten taas eteenpäin 🙂 -E

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta