Hustle HKI – VOITA LIPUT TAPAHTUMAAN!

Kilpailu on päättynyt ja olen lähettänyt voittajille sähköpostia! Kiitos upeista ehdotuksista kaikille, tulen toteuttamaan niitä syksyn mittaan 😉

Hei rakkaat lukijani. Sain tilaisuuden arpoa 2 lippua tänä viikonloppuna järjestettävään HUSTLE HKI tapahtumaan! Lippu on avecillinen, eli voit ottaa yhden kaverin mukaan bailaamaan ja fiilistelemään! 

 Ensimmäistä kertaa järjestettävä urbaanin musiikin festivaali Hustle HKI järjestetään yökerho Cirkuksessa ja Henry’s Pubissa, esiintyjäkaarti on todella kattava ja mielenkiintoisia nimiä on paljon! The Circus on ikärajaton ja klubilta löytyy K-18 anniskelualueet. Henry’s Pubin ikäraja on K-18. Suomalaisten nimien lisäksi paikalla on Grammy-voittaja Miguel, vaihtoehto hiphopin ykkösnimi Danny Brown, Diplon signaama Riff Raff, eteläräpin superlupaus Big K.R.I.T. sekä vanhemman koulukunnan tyyliä edustava Action Bronson. Upeaa meininkiä siis luvassa  😀 

Kerro minulle mistä aiheesta haluaisit että kirjoittaisin? Arvon vastaajien kesken liput tänään illalla, joten olethan nopea!  😉 Muista laittaa viestiin sähköpostisi, voittajille ilmoitan henkilökohtaisesti  huomenna aamulla.

972043_193374694156812_1138871174_n

 

Eikun ehdotuksia tulemaan!  😛

-Evanderi

girl-thing-23-1YOU?!  😆

eevi

Blogissani kirjoitan itselleni tärkeistä aiheista, kuten treenaamisesta ja terveellisestä ruokavaliosta. Myös koko kehon hyvinvointi, sekä elämän pienet ilot nostavat päätään kirjoituksissani. Tämä blogi on maustettu myös ripauksella huumoria, vaikka paljon vinkkejä ja informaatiota sisältääkin. Tervetuloa seuraamaan positiivista ja tehokasta meininkiä, josta toivon teidän saavan motivaatiota ja inspiraatiota omaan elämäänne!

21 vastausta artikkeliin “Hustle HKI – VOITA LIPUT TAPAHTUMAAN!”

    • En osallistu arvontaan, kun ei ole mahdollisuutta mennä hustlaamaan. 🙂

  1. Aiheena toivoisin, miten saada lihaksia salilla ruokavaliolla josta puuttuu vehnä, soija, maito. Olen kaikille näistä allerginen ja tällä hetkellä tekee tiukkaa että saisin riittävästi ja terveellisesti hiilareita ruokavaliosta. Kananmunia kun ei voi vedellä hurjia määriä ja ruuanlaitto monta kertaa päivässä on todella haasteellista harrastusten vuoksi. Lisävinkit olisivat siis todella tervetulleita! 🙂 Vehnä-maito allergia on yleistymään päin, varmasti olisi muitakin aiheesta kiinnostuneita?

  2. Olis ihana lukea juttu esim mistä sun normaali (arki)päivä koostuu!
    Liikunnat, syömiset, fiilikset yms.
    Lisäksi esim palkkareista yms muista olis kiva lukea sun mielipidettä. Kirjottelitkin jo siitä puhdistamon riisiprotskusta, mutta oot varmasti (?) elämäs aikana käyttänyt muitakin, niin kokemuksia, ehdotuksia, vinkkejä yms. Vai ootko tuominnut kaikki aivan pannaan 😀

  3. Haluaisin kuulla sinun normaalista päivä syömisestä. Kuinka usein syöt ja mitä. Oma tavoitteeni on laihtua mutta ei kuihtua. Urheilen paljon ja toivoisin vinkkejä syömiseen joka tukisi tavoitteitani 🙂

  4. Olisi kiva kun kirjottaisit ruokailuista miten rytmittää epäsäännöllisiin työvuoroihin jne,vinkkejä miten
    saisi pidettyä ateriarytmin tasaisena 🙂 Treenivaate postaus olis myös kiva!

  5. Voisit kertoa opiskelustasi liikunnan parissa ja itse kaipaisin tällähetkellä myös vinkkejä ravinnon suhteen, eli miten saisi energiaa treeniin heti aamusta 🙂

  6. Ruokajuttuja olisi kiva kuulla, varsinkin omia syömisiäsi ja ruoka-aikojen merkityksestä paljon liikkuvalle 🙂

  7. Haluaisin että kirjoittaisit siitä miten painonpudotuksen jälkeen suosittelisit ylläpitämään a.)saavutettuja tuloksia, eli lihasmassaa (paljonkos suosittelisit treenaamaan että pysyisi esim samassa), b.)pysymään tavoitepainossa (jos on esim laihduttanut, niin miten lisätä kaloreita, paljonko ja paljon treenata etc). Tuntuu että liian usein joka paikassa on paljon neuvoja miten päästä huippukuntoon, mutta miten pysyä siellä? Ja miten päästä siitä laihdutus/treeni-moodista ylläpitävään-moodiin. 🙂

  8. Olisi kiva kuulla juttua treenivaatteista: minkälaisissa vaatteissa esim. itse tykkäät treenata ja minkälaiset materiaalit hengittävät parhaiten. Olen itse atoppikko ja allerginen omalle hielleni, joten joudun kiinnittämään erityisen paljon huomioita urheiluvaatteiden matskuun.

  9. Olisi mukava lukea siitä miten saisi pidettyä treenimotivaation yllä, varsinkin silloin jos tuloksia ei tule halutulla tavalla. Tämä on ainakin itselle se suurin haaste, enkä usko olevani ainoa! 🙂

  10. Hei. Säännöllisen kuntosaliharjoittelun aloittajana haluaisin saada vinkkejä, mitä lisäravinteita/vitamiineja minun olisi hyvä nauttia, että pääsisin mahdollisimman hyviin tuloksiin. Olen pohtinut personal trainerin palkkaamista, mutta toisaalta pohtinut, riittäisikö pelkkä kuntosaliohjelma, jota toteuttaisin itsenäisesti? Tarvetta painonpudotukselle ei enää ole, tarkoitus saada lihasmassaa/kiinteytyä. Myös aerobisen liikunnan ja saliharjoittelun hyötysuhde pohdituttaa: minkä verran viikossa kumpaakin. Tässähän näitä aiheita muutamia. Kiitos inspiroivasta blogista ja aurinkoista kesää! 🙂 [email protected]

    • Hustlaaminen kiinnostaa! Ois ihana päästä vähän tanssimaan Miguelille! Se varmaan tykkäis… Mulla on itselläni melko mittava elämäntapamuutos ja laikkari käynnissä, tällä hetkellä mittarissa -18kg ja toiset samanlaiset vielä ainakin edessä. Haluaisin lukea sun vinkkejä itsensä motivoimiseen: mitä sun mielestä kannattaa tehdä ja ajatella silloin kun tuntuu siltä ettei jaksa eikä kiinnosta eikä koko projektissa oo järkeä. Vaikka mulla onkin mennyt suht kivuttomasti tämä projekti, huomaan yhä tsempissä puutteita. Kun pitäis treenata niin huomaan ajattelevani etten jaksa, vaikka oikeesti jaksankin. Näinä hetkinä joudun toistuvasti muistuttamaan itseäni siitä et miks koko touhuun on lähdetty. Toivoisinkin siis uusia ajattelumalleja ja vähän freesaamista pääkoppaan, herätteleviä ja suorapuheisia postauksia. Kiitos.

  11. AA tosiaan ehdotuksia, no mä tykkään kaikista vinkeistä joilla saa lisättyä lihasmassaa, voisit tehdä vaikka jonkun saliharjoittelu ABC -tyylisen postauksen, jossa olis selitetty pakkotoistot, drop setit etc. Olis hauska!

  12. Äh jokohan myöhästyn.. Mutta joka tapauksessa, olisi kiva kuulla ihan perus viikko-ohjelmastasi treenin suhteen 🙂 Voipi olla, että olet jo aiheesta kirjoittanut mutta uudehkona lukijana tällainen ”yleiskatsaus” kiinnostaisi!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta