Musiikkia maestro

Minifitness_musiikki_tehoatreeniin_langattomatkuulokkeet_mobilefun

 On viimeisien hauiskääntöjen aika. Tuntuu että lihakseni posahtavat väsymyksestä, mutta jatkan silti. Juuri viimeisellä rutistuksella kuulokkeideni johto tarrautuu tankoon ja napit lentävät korvista. Sen jälkeen lentää tankokin, koska kiukuttaa. Viimeinen ja se tärkein toisto jäi uupumaan. Vihaan johtoja! 

Nämä päivät ovat takanapäin ja olen onnellinen langattomien kuulokkeiden omistaja. Oikeasti mikä vapauden fiilis! Ei johtoja, ei kiukunpuuskia. Löysin omat bluetoothin kautta toimivat langattomat kuulokkeeni täältä ja ne ovat vielä varsin edulliset hinnaltaan. Olin myös kovin pitkään halunnut päästä eroon nappikuulokkeista, koska korvakäytäni ovat niin oudot. Ne hylkii kaikkea, kuten niitä korvatulppia lentokoneessa. Ihan kuin ne olisivat jotakin lastenkokoa? Kääpiölaiffin huonot puolet murh. 

Niin ja onhan tämä vielä tosi tyylikkäätkin, koska tuntuu että jokaisella mimmillä on salilla tömmöiset. Paitsi monella näyttäisi tosin olevan johdolliset. Näiden kantamakin on yllättävän hyvä ja puhelin voi kulkea treenirepussa mukana.

*kuulokkeet saatu

Minifitness_treenimusiikki

Minifitness_treenimusa

Pääset Spotifyn listaani suoraan tästä.

Musiikki on treenatessa ehdoton. Se saa keskittymään treeniin ja oman pään ajatuksiin täysin. En kuule muita. Saan sen winner fiiliksen jo ensimmäisen kappaleen alku kiekaisuista ja basson tyminästä korvakäytävissäni. Musiikki täyttää minut ja saa virtaa lihaksiini. Se myös herättää uinuvat aivoni, eikä sänky pian enää edes houkuttele. 

Ainoa ikävä asia kyllä on se, että monet muutkin kuulevat biisivalikoimani, sillä huudatan niitä. Biisien on siis oltava hyviä, eikä noloihin Spaissari biiseihin ole oikein varaa. 

Minifitness_musiikkia treeniin_tehoa_soundwear SD50_mobileFun

 Kuvat Julia T

Nämä ovat näitä elämän pieniä iloja ystävät! Nostaa kummasti treenifiilistä kun on hyvät musat ja hyvät kuulokkeet korvilla. Vaikka joskus tuntuukin olevan jo ihan loppu ennen treeniä, saan kummasti virtaa musiikista. Mieti sitä treeninjälkeistä hyvää fiilistä ja käännä oma lempikipaleesi täysille! Siitä se taas lähtee. Ei me niitä uusia treenikenkiä välttämättä tarvita, joskus hyvä uusi musalistakin riittää. Tai ne omiin korviin sopivat kuulokkeet. 

 

Treenifiiliksiä toivottelee, E

eevi

Blogissani kirjoitan itselleni tärkeistä aiheista, kuten treenaamisesta ja terveellisestä ruokavaliosta. Myös koko kehon hyvinvointi, sekä elämän pienet ilot nostavat päätään kirjoituksissani. Tämä blogi on maustettu myös ripauksella huumoria, vaikka paljon vinkkejä ja informaatiota sisältääkin. Tervetuloa seuraamaan positiivista ja tehokasta meininkiä, josta toivon teidän saavan motivaatiota ja inspiraatiota omaan elämäänne!

6 vastausta artikkeliin “Musiikkia maestro”

  1. Heippa! Uusia treenibiisejä on aina kiva saada, nytkin sain lisättyä monta uutta biisiä listalle 😉 Hei kyselisin vielä vähän kun olit vasta siellä reissussa, että kuinka noin ulkomailla saa syötyä terveellisesti ja varmistettua juuri tarpeeksi suuren proteiini määrän ym.. Itse olen lähdössä jenkkeihin pian muutamaksi viikoksi ja olen yrittänyt miettiä, kuinka pystyn takaamaan siellä ollessani riittävän proteiinin määrän.. Kannattaako jotakin terveellisiä välipaloja ottaa jo täältä Suomesta mukaan, kovasti tekisi mieli lisäravinteita raahata, mutta onko se vähän turhaa..? Hieman pelottaa myös hotellejen aamupala, ne kun ovat siellä niin sokeripitoisia, enkä niihin halua koskea.. Osaisitkohan yhtään auttaa! Kiitos ja ihanaa ja aurinkoista kesänodotusta sinulle <3

    • Moikka Netta! Jess ihan mahtavaa. Kyllä sieltä Jenkeistä varsinkin löytyy kaikkea, joten en siitä murehtisi. Usein ulkomailla lähinnä ongelmaksi on muodostunut maitotuotteet, mutta lihalla ja munilla on helppo korvata. Itse suosin matkoilla annospusseja jauhojen kanssa ja mukana usein myös pähkinöitä ja proteiinipatukoita välipalaksi lennolle. Myös puurot kulkee mulla mukana annospusseissa! Tosi helppoa ja kätevää. Nautihan lomastasi <3 -E

  2. Samaa mieltä! Se on jännä, kun joskus ei huvittaisi tai ei ole se paras mahdollinen flow päällä ja sitten soittimesta alkaa rallattaa se paras biisi niin mieli muuttuu sekunnissa ja tietää taas miksi sitä reeniä tehdään 🙂 ! Ja luin vasta lehdestäkin, että kova musiikki saa kropan toimimaan paremmin, kun kovat äänet ovat olleet vaaran merkkejä 😉

  3. Täysin samaa mieltä musiikin vaikutuksesta!

    Viimeksi kävi oikeastikin niin, että viimeistä hauiskääntösarjaa vääntäessäni meinasin lopettaa sarjan tultua täyteen. Mutta siinä vaiheessa Britney kiekaisi korvaani notta ” Work, bitch!” ja kappas, kaksi ylimääräistä sain vielä väännetyksi:D Mäkijuoksussa musiikki on ehdoton tsemppari, tuki ja turva. Muuten tuntuisi liian rankalta:)

    • hahaha kuinka hauskaa! 🙂 Näinhän se menee oikeasti! -E

  4. Moikka
    Kiitos sinulle ihanasta ja positiivisesta blogista! Aloitin kuntoutumisen pitkän sairastamisen jälkeen ja täältä saa hyviä vinkkejä ja mahtavasti motivaatiota.
    Ps. Sun kroppa on uskomattoman kaunis, sellaista kohti pyrkien 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta