Last day – Jönköping

Hyvät yöunet, hyvä ruoka ja parhaat treenit. Puhumattakaan parhaasta seurasta! Tänään on viimeinen päivämme täällä Nannan luona Jönköpingissä. Bootcamp on ollut aivan mahtava paitsi treeneihin keskittymisen osalta, myös yhteinen aika on ollut omalle jaksamiselle tärkeä voimavara. Kotona sitä juoksee kalenterin mukana paikasta toiseen ja focusta vaaditaan aika moneen asiaan samanaikaisesti. Kuitenkin sitäkin jo hieman odottaa, sillä olen tottunut olemaan liikkeessä jatkuvasti.

Toimeettomina me emme kuitenkaan täälläkään ole todellakaan olleet, vaan tuntuu että salitreenit ja työt ovat täyttäneet päivät kiitettävästi myös täällä ollessa. Häiriötekijöitä ei vain ole ollut samalla tavalla kuin normaalina arkena kotona. Olo on levollisempi, vaikka jalat tuntuvatkin painavan hieman normaalia enemmän. Minifitness_spa_jönköping Minifitness_treeniloma_jönköpingMinifitness_ystävät_bootcamp

Kylpyläreissumme oli ihan loistava. Se antoi ihanaa vastapainoa kovalle treenille. Saunoimme, lilluimme ja toki teimme töitä jopa kylpylässäkin – kaikki neidot rivissä tuoleillaan. Näpynäpynäpy. Pidämme ilmeisesti kaikki työstämme aika paljon. Olemme pitäneet treenien välissä työtaukoja, jolloin olemme suunnitelleet myös yhteisiä työprojektejakin. Voi vaihdella ajatuksia vapaasti ja heitellä ideoita – tällä kokoonpanolla niitä on tosiaan riittänyt ja naurettu on varmasti endorfiinitasot kattoon. Sanotaan että jo 2 minuutin nauraminen vastaa 45 minuutin täydellistä rentoutumista – vitsit me ollaan siinä tapauksessa rentoutuneet oikein kunnolla! Huomaan kyllä unenlaadun parantuneen huomattavasti täällä ja uni tulee silmään helpommin.

Olemme aamuisin käyneet puolentunnin hiiteillä ja hikeä on tosiaankin vuodatettu, itkulta sen sijaan on vältytty ainakin vielä toistaiseksi. Iltapäivällä on suunnattu uudestaan salille tekemään kunkin päivän salitreeniä ohjelmien mukaisesti. Illalla olemme vielä tehneet palauttavan 30 minuutin mittaisen treenin ja venyttelyt siihen päälle. Päivät ovat menneet siis todella nopeasti täällä! Ne pitävät meitä tuolla salilla varmaan ihan hulluina neiteinä. Pääsevät meistä vihdoin eroon huomenna aamuhiitin jälkeen, kun matkaamme kaikki yhdessä takaisin Suomeen!Minifitness_bootcamp_spa_rentoutuminen

Terkkuja! Onnellinen mutta väsynyt -E <3

 

eevi

Blogissani kirjoitan itselleni tärkeistä aiheista, kuten treenaamisesta ja terveellisestä ruokavaliosta. Myös koko kehon hyvinvointi, sekä elämän pienet ilot nostavat päätään kirjoituksissani. Tämä blogi on maustettu myös ripauksella huumoria, vaikka paljon vinkkejä ja informaatiota sisältääkin. Tervetuloa seuraamaan positiivista ja tehokasta meininkiä, josta toivon teidän saavan motivaatiota ja inspiraatiota omaan elämäänne!

37 vastausta artikkeliin “Last day – Jönköping”

  1. Moikka! Eilen olis pitäny startata se käsilläseisontahaaste, olisko siitä pitänyt tulla jotain treeniohjeita jo eilen? Mulle ei ole tullut, vaikka olen whatsappissa sinne ”ilmoittatunut”. Mulla on kyllä ulkomaan numero whatsappissa, onko sillä vaikutusta??

    • Joo mulla ja usella muulla sama ongelma😕 eveliina sanoi snapchatissään ettei tiedä syytä. Sanoi kuitenkin uskovansa että kyllä ne sieltä toivottavasti tulee😄 odotellaan tässä vaan☺️

    • Täällä sama ongelma. Olin tulossa asiasta kysymään tänne mutta olittekin ottaneet jo esille 😀

    • Tosiaan whatappi räjähti tästä osallistujamäärästä ja ohjeet löytyy nyt Sportyfeelin sivuilta ja Instagramista 🙂 Huhhuh, mieletöntä!! -E

    • Moikka Henna,
      Ehkä huomasitkin jo, mutta varmistan vielä tänne sulle 🙂 Eli whatsapp räjähti suuuuresta osallistujamäärästä, joten haaste löytyy nyt Sportyfeelin sivuilta sekä heidän Instagramistaan! TSEMPPIÄ -E

  2. Oot mulle aivan valtava inspiraation lähde, ja halusin vaan toivottaa onnea ja menestystä kisoihin!❤️

  3. Oot mulle aivan valtava inspiraation lähde, ja halusin vaan toivottaa onnea ja menestystä kisoihin!❤️

  4. Moi!
    Minullekkaan ei ole tulkut siitä haasteesta mitään jos on pitänyt tulla ja mulla on ihan kotimainen numero ja laitoin sen ”ilmottautumisen” ni vissiin su vai la päivänä.

  5. Mahtava blogi sulla! Haluisin kysyä mitä teet työksesi, ilmeisesti oot yrittäjä ja onko teillä Even kanssa yhteinen yritys? Kiitos jo etukäteen vastauksesta 🙂

    • Moikka Noora,
      Kiitos ihanasta palautteesta! Yrittäjä tosiaan ja Even kanssa meillä on yhteinen valmennus E-Team 🙂 -E

  6. Hei kaikille tiedoksi, että me käsilläseisonta haasteen ohjeet löytyy tosta osotteesta mlnkä tohon laitoin☺️

    • Kiitos Anni <3 No sanoppa muuta, iik! Kiitos paljon tsempeistä -E

  7. Moikka Eevi!
    Ensinnäkin hurjasti tsemppiä kisoihin, täällä pidetään sulle peukkuja kaksinkäsin!
    Voisitko tehdä joskus postauksen sut HIIT-treenistä? Kiitos motivoivasta blogista ja ihanaa alkusyksyä☺️

    • Moikka Jenna,
      Kiitos paljon <3 Hei siitä on jo olemassa postaus. Käytä haku-kenttää niin löytyy 😉 -E

  8. Hei! Minulla on keliakia ja maitoallergia niin mistä saisin tarpeeks proteiinia? Kiitos hurjasti jos vastaat

    • Hanna – proteiinia saa parhaiten lihasta, kalasta, pavuista ja pähkinöistä. Maitotuotteiden proteiinipitoisuus on oikeasti aika olematon, joten siitä ei kannata huolestua 😊

  9. Moi!
    Ihanan näköistä tuolla missä olitte.
    Mietin, että oletko vielä tekemässä yhden vastaus postauksen kysymyksiin.
    En ainakaan huomannut vastauksia kysymyksiini 🙂

    Mukavaa viikonloppua!

    P.S. Olet ihan huippu hyvässä kunnossa. Näyttää upeelta!

    • Moikka Andi,
      En ainakaan ihan hetkeen 🙂 Oli kyllä niin kaunis paikka ja pakko mennä vielä takaisin! -E

    • Maailmassa olisi kyllä niin kauniita paikkoja missä olisi ihana käydä. Ja kiva tietää että noinkin läheltä löytyy.

      Olisi kiva lukea vaikka postauksen muodossa: Mitä odotat eniten ekoilta kisoilta? Mikä jännittää tai pelottaa? Onko sulla tai teidän valmennustiimillä joku tietty tavoite?

      Mukavaa viikkoa!

  10. Moi!
    Tää kysymys ei nyt mitenkään liity tähän postaukseen, mutta kun sä urheilet paljon ja hiukset tietysti likaantuvat nii kuinka usein sä peset sun hiukset? Ja mitä kuivashamppoota sä käytät? Ite urheilen todella paljon ja mua huolettaa mun hiuksien kunto kun niitä pitää kokoajan olla pesemässä😊

    • Moikka,
      Tästä on tulossa omaa postausta pian 🙂 Mutta kerran viikossa pesen hiukset. Kuivashampoosta mulla ei ole suosikkia juuri nyt, olen käyttänyt monia eri merkkejä. Hiusvesi on tosi hyvä tapa raikastaa päänahkaa ja hiusta pesujen välissä! Weledalta löytyy sellaista -E

    • No vitsi ei vielä Susse – ehkä siihen vielä lähdetään 😀 -E

  11. Nanna järjestänyt teille ihanan näköisen loman! Kisat lähenee.. Hurjasti onnea! Olisin kysäissyt vielä että osaisitko suositella hyvää personal traineria täältä tampereen suunnalta ? Sinähän olisit tietenkin ihanteellinen traineri , mutta tarvittaisi joku lähempää.. personal trainereitä on nykyään niin paljon ettei voi olla varma aina laadusta joten vinkkejä kaivattaisiin 🙂 Kiitos vastauksistasi jo etukäteen!

    • Oli kyllä ihan loistava, Nanna on mieletön <3 En valitettavasti tunne Tampereen puolen valmentajia, joten musta ei oikein ole hyötyä nyt sulle siinä :/
      Toivottavasti joku lukija vinkkaisi tänne! -E

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta