IHANNEVARTALO

Minifitness_tasapainossaMiltä tuntuu 5 kiloa painavampi keho? Inhottavalta ja ahdistavalta? Ei vaan terveeltä, vahvalta ja itsevarmalta. Kisakunnosta on tultu hiljalleen takaisin normaalipainoon ja paperin ohut iho on saanut hieman pehmeää lämmikettä. Rasvaa, kyllä kiitos! Elämäni on ollut kaikkea muuta kuin tiukkaa dieetin noudattamista viimeisen kuukauden. Meidän jokaisen kuuluu höllätä otettaan joskus, eikä elämän kuulu olla aina täysin kontrollissa. Joskus sen irti päästäminen saattaa tuntua jopa pahalta – tunnistan tästä itseni vielä muutamia kuukausia sitten. Nyt olen opetellut kuinka käsijarrulla ja kaasulla voi leikkiä! 

Kun oma keho on viilattu ”parhaaseen mahdolliseen kondikseen”, voi sen muutokset olla varsin rankkoja omalle pääkopalle, erityisesti jos asiaa ei osaa käsitellä ja toteuttaa oikein. Keho alkaa vaatimaan omaansa takaisin – luonnollista rasvaa. Sieltä kisapainosta on tultu rauhallisesti takaisin syystä – kyseessä on ollut kuitenkin se tärkein, hyvinvointini. Siellä kisakireänä olleena voin kuitenkin todeta, että pidän ulkomuodostani nyt enemmän. Mikä on lopulta se paras mahdollinen kunto ja kuka sen määrittää?Minifitness_ihannevartalo2

Mitäpä jos sanoisin sinulle, että sitä rasvattomaa kisakuntoa ei kannata ihailla. Muuttaisiko se sinun ajatusmaailmaasi ja tavoittelemaasi unelmavartaloa? Fitti on kaikkea muuta kuin rasvaton. Silloin ei nimittäin kyykätä ennätyksiä tai olla muutenkaan se kaikkein välkyin versio itsestään. Silloin olet itseasiassa heikoimmillasi, ihan jokaisella tavalla. Kuka haluaisi olla heikoin versio itsestään?

Olen ollut vuosien saatossa vain eri versio itsestäni – jossakin versiossa viihdyn paremmin kuin toisessa. Sanoisinkin nyt, että valitse se sinun paras versio itsestäsi. Se löytyy kyllä. Kun sen on löytänyt, sen tuntee.Minifitness_hyvaksy kehosi

Minun paras versioni on tässä ja nyt. Se on tunne että olen vahva, kehoni voi hyvin ja viihdyn siinä läpikotaisin. Kun elää oman arvomaailman mukaan ja toteuttaa asioita sen puitteissa, ei voi kuin olla tyytyväinen. Siinä seisoo sinun ihannevartalosi juuri tänään.

Ps. Vielä mahtuu mukaan ensi viikon maanantaina 1.2.2016 starttaavaan Fitness Warrior-ryhmään! Jos kaipaat haastetta ja muutosta omiin treeneihisi, on sitä nyt todella tarjolla! Valmennus tulee olemaan jokaiselle sopiva kuntoon tai ikään katsomatta, sillä sinä itse haastat itsesi onnistumaan. Treeneissä tulemme hyödyntämään monipuolisesti TRX-nauhoja, kahvakuulia, käsipainoja, kelkkaa, köysiä ja kehonpainoa. Treenaaminen ei koskaan ole ollut hauskempaa, joten lähde siis mukaan maailman ensimmäiseen Fitness Warrior-tiimiin! Paikan treeneihin voit varata ennakkomaksulla ja kurssin voi maksaa erissä. Lisää infoa kurssista löydät täältä.

eevi

Blogissani kirjoitan itselleni tärkeistä aiheista, kuten treenaamisesta ja terveellisestä ruokavaliosta. Myös koko kehon hyvinvointi, sekä elämän pienet ilot nostavat päätään kirjoituksissani. Tämä blogi on maustettu myös ripauksella huumoria, vaikka paljon vinkkejä ja informaatiota sisältääkin. Tervetuloa seuraamaan positiivista ja tehokasta meininkiä, josta toivon teidän saavan motivaatiota ja inspiraatiota omaan elämäänne!

18 vastausta artikkeliin “IHANNEVARTALO”

  1. Olisi sitten ollut kiva että tässä olisi ollut susta kuva ilman lihasten jännittelyjä ja vatsan sisäänvetämistä, sellaisena kuin nyt olet vrt. kisakuntoon niin tämä sanoma olisi vahvempi. Joku istagarm fitness muija kohahdutti sillä kuvalla itsestään kun istui maassa ja se maha siinä vähän roikkui niinku tavallisella ihmisellä usein. Sellaisia kuvia ja fiiliksiä tarvitaan enemmän, että ei ne vatsapalat sieltä oikeesti pingota 24/7, ettei nuo täydelliset posekuvat ole todellisuutta siitä olemuksesta. Uskallatko sinä näyttää sellaista kuvaa itsestäsi?

    • Kukin tavallaan 🙂 Uskon että kuvista näkee kyllä hienosti eron kisakunnon ja nykyisen kunnon väliltä.
      Rakastan itse visuaalisuutta ja se näkyy myös blogissani 🙂 -E

  2. Noi kursivoinnit teksissä on tosi rasittavaa luettavaa. Teksi tulee heti sotkuisemmaksi, ja tuntuu et kursivoit melkeen puolet tekstistä. Yksi lause per postaus on ok kursivoituna, mutta nyt puolet teksistä on silleen. Menee vähän sen pointti siinä.

  3. Moikka! Teetkö vielä yksilövalmennuksia/ehditkö ottamaan uusia valmennettavia?

    • Moikka,

      Juuri nyt teen ainoastaan Fitness Warrior-valmennusta 🙂 -E

  4. Hyvä teksti Eevi! Jottei se totuus unohtuisi 🙂 Olet kyllä hatunnoston arvoinen nainen!

  5. Hyvä kirjoitus ja ihailen miten sä annat tervettä kuvaa fitnesslajeista 🙂 <3

  6. Loistava postaus, Eevi! Järkeä saa käyttää fitneksessäkin – ja silloin monesti lopputulos on myös ulkoisesti parhain. Olet kertakaikkiaan upeassa kunnossa juuri NYT! ilolla jatkan blogisi seuraamista, olet todella hyvä esikuva omalla sarallasi! Pirteänä kohti kevättä =)

    • Kiitos Oona <3 Tulipas hyvä mieli tästä! Upeaa kevään odotusta myös sinne -E

  7. Hyvä ja tärkeä teksti ihmiseltä, joka on varmasti vielä esikuva monelle! Rasvattomana ja ”fittinä” on vaikea voida hyvin henkisesti ja fyysisesti, ja jokaisen paras kunto on vielä kaiken lisäksi yksilöllinen. Toiselle eri paino sopii paremmin kuin toiselle, ja joku voi huonommin pienemmässä rasvaprosentissa kuin toinen. Hyvinvoinnin tuntee <3

    • Kiitos kommentista Henna <3 Olen ehdottomasti kanssasi samaa mieltä – ei ole yhtä kuntoa, on jokaiselle sopiva yksilöllinen kunto! -E

  8. Kiitos Eevi tästä tekstistä! 🙂 en itse ole niin kiinnostunut fitness-lajeista, luenkin blogiasi asenteesi ja ilosi takia, jotta saan itsekin hyvää fiilistä. Ajoittain turhauduin niihin kisa-postauksiin, mutta tää toi taas mieleen sen miten järkevää sun asenne on! Ettet sinä(kin) ole yksi niistä, joiden mielestä pitää olla mahdollisimman alhainen rasvaprosentti ollakseen hyvä 🙂 Kiitos <3

    • Kiitos Sohvi <3 Kivaa että pystyn tarjoamaan jokaiselle lukijalle jotakin joka kolahtaa. Parasta. -E

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta