OLKAPÄÄKARUSELLI – TREENIVIDEO

Minifitness_olkapaatreeni_treenivideoTreenivideoita on toivottu paljon ja nyt päästäänkin käsiksi simppeleihin ja tehokkaisiin salitreeneihin! Tänään käydään läpi olkapäitä varsin napakkaan tahtiin – kutsunkin tätä treeniä olkapääkaruselliksi. Se on ihanan hirveä! Tällä treenillä saa olkapäät liekkeihin nopeasti. Kätevää treenissä on myös se, että se on paitsi monipuolinen, on se myös helppo toteuttaa pelkillä käsipainoilla. Reissatessa saa käyttää usein luovuutta, sillä kaikkia ihania vekottimia ei välttämättä aina löydy. Suosittelen kokeilemaan tätä! <3

Treenin iloa ja poltetta tyypit! -E

eevi

Blogissani kirjoitan itselleni tärkeistä aiheista, kuten treenaamisesta ja terveellisestä ruokavaliosta. Myös koko kehon hyvinvointi, sekä elämän pienet ilot nostavat päätään kirjoituksissani. Tämä blogi on maustettu myös ripauksella huumoria, vaikka paljon vinkkejä ja informaatiota sisältääkin. Tervetuloa seuraamaan positiivista ja tehokasta meininkiä, josta toivon teidän saavan motivaatiota ja inspiraatiota omaan elämäänne!

6 vastausta artikkeliin “OLKAPÄÄKARUSELLI – TREENIVIDEO”

  1. Oi näyttää huipulta, tänään testiin!! Jäi vähän epäselväksi kuitenkin se, että missä kohdissa siis ei pidetä/pidetään taukoja? Onko idea tehdä aina 15 toistoa jokaista liikettä putkeen ja näitä kierroksia neljä, vai ensin 4×15 jokaista liikettä tauoilla ja toistaa tämä 2-4 kertaa? 😀

  2. Olkapääkaruselli 😂 mä oon tehny tätä mut vähän isommilla painoilla ja lyhemmillä sarjoilla, vähän kyllä on haikeet fiilikset kun kohta joutuu hajottaa karusellin pienempiin osiin kesän ja kasvimaan takia. Mä joudun kantamaan kaikki 80-100 litraa vettä järvestä kastelua varten, ja tuli jo viime kesänä selväksi että ei kykene tekemään olkapäitä yhtenä päivänä jos on kasteltu kasvimaa samana päivänä 😁 se vaan on mun lempipäivä, mikään oo niin hyvä fiilis kuin se että olkapäitä hapottaa niin että hupparin vetoketjun kiinni vetäminen itkettää 😂

  3. Mulle jäi kanssa epäselväksi miten liikkeet tehdään? Eli vedetäänkö kaikki 5 liikettä läpi ja sitten tauko. Ja sitten taas uudestaan kaikki läpi ja tauko jne.
    Vai teenkö ensin esim.pystypunnerrukset 4*15 ja sitten tauko ennen seuraavaa liikettä?

    • Joo just näin Hanne 🙂 Eli kaikki liikkeet putkeen ja sitten tauko. Tämä toistetaan 4 kertaa. Ens kerralla sitten selkeemmin! 😉 -E

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta