KILPAILUKAUDEN AVAUS

Minifitness_stay_motivated”En jaksa enempää. En tiedä mistä reiästä sitä ruokaa enempää sisään saisi”. Tällaisen puhelun kävin valmentajani Aleksin kanssa tällä viikolla. Ei meillä muutenkaan liian vakavasti asioita oteta, vaikka treeni onkin vakava puheenaihe ollut meidän välillä aina. Mutta ihan sattuneesta syystäkin, kun haluan tätä fitnesshöpöhöpöä harrastella.  Aleksi tiedusteli Jenkkeihin että mikähän mahtaa olla neidin paino tällä hetkellä, johon vastasin  hetken hämmästeltyäni että ei mitään hajua – pitäisikö muka tietää? Voin lyödä vetoa että se oli nähnyt donitsivideoni. Viimeksi nousin vaa’alle joskus neljä kuukautta sitten hei! Aleksilta ei herunut kuin vastaus, että eikö Jenkeissä ole vaakoja? Nauratti ja ohitin aiheen.

Valitettavasti tähän on nyt kuitenkin palattava sillä olen taas kotona ja vaakakin meiltä ikävästi löytyy. Paino on nyt 55 kiloa, eli kisapainosta on tultu 8 kiloa ylöspäin. Olen tähän todella tyytyväinen ja nykyinen kuntokin kertoo että reverse dieetti on mennyt kohtalaisen hyvin. Lihasta on saatu koko ajan tasaisesti ja lähtötilanne viime vuoteen verrattuna on ehdottomasti kovempi!

Niimpä päästäänkin aiheeseen. Kisakausi startataan nimittäin ensi viikolla! En vaan jaksa lämmittää aamupuuroa enää kahdesti. Samoihin aikoihin aloitin viime vuonnakin, joten maltillisesti päästään etenemään. Vuosi sitten paino oli noin kolme kiloa vähemmän, mutta myös rasvamassa suurempi.

Lihastahan on päästy hakkaamaan ihan urakalla vuoden aikana, sillä nelisen kiloa on tullut tähän minitikkuun lisää tavaraa. Siistiä etten sanoisi. Mutta vielä siistimpää on kuitenkin se kuinka olen kehittynyt treeneissä. Jalkapäivät on ihan lemppareita, vaikka vielä vuosi sitten oltiin tilanteessa josta ei paljon kehuja voinut keräillä. Selkä oli mäsänä ja jalkojen voimatasot muutenkin paljon heikommat. mm. jalkaprässissä ja bulgarialaisessa kilot on tuplattu. Nyt siis oikeasti juhlin sitä että olen pysynyt terveenä!! Enkä voisi tässä kohtaa liikaa painottaa riittävää ja toimivaa lihashuoltoa järkevän treenaamisen ohessa.Minifitness_bikini_nelly.com

Ajattelin tässä viikonlopun aikana kuvailla teille vielä videopostausta nykyisistä ruokamääristä, koska tiedän niiden kiinnostavan monia. Mitään nättiä materiaalia siitä ei tulla saamaan, mutta onneksi aina ei ole pakko edes olla nätti! Tänään kuvattiin sellaista hikipersetreeniä Lindan kanssa, että sen hien saatatte haistaa sunnuntaina sinne ruudun toiselle puolelle saakka. Videomateriaalia siis tulossa pian! 

Ps. tänään meillä oli Danin kanssa tekemämme hyväntekeväisyys smoothien tiimoilta fanitapaaminen Jungle Juice Barilla Kampissa ja kiitos teille kaikille ihanille jotka kävitte moikkaamassa! Toiveita tuli mm. Fitnesskeittiön osalta ja sitäkin jatketaan taas paluuni myötä ihan viikkotasolla <3 Hyvätekeväisyys Smoothieita voi käydä vielä ostamassa kesäkuun puoleen väliin saakka, jonka jälkeen Little Lifteriä ei enää valikoimista löydy. Smoothiet naamaan siis pikapikaan!Minifitness_summer_bikini_nelly.com

Ihanaa viikonloppua! -E

Bikinit – Nelly*yläosa täältä/ alasosa täältä

*sisältää mainoslinkkejä

eevi

Blogissani kirjoitan itselleni tärkeistä aiheista, kuten treenaamisesta ja terveellisestä ruokavaliosta. Myös koko kehon hyvinvointi, sekä elämän pienet ilot nostavat päätään kirjoituksissani. Tämä blogi on maustettu myös ripauksella huumoria, vaikka paljon vinkkejä ja informaatiota sisältääkin. Tervetuloa seuraamaan positiivista ja tehokasta meininkiä, josta toivon teidän saavan motivaatiota ja inspiraatiota omaan elämäänne!

15 vastausta artikkeliin “KILPAILUKAUDEN AVAUS”

  1. Siistiä ettäkisaat t taas! Nyt on pakko tulla Lahteen syksyllä katsomaan kisoja! 😄

  2. moikku!
    kiitos blogista, joka hehkuu positiivista energiaa! 🙂
    kerroit tuossa, että vuosi sitten selkä oli mäsänä jalkatreenin jälkeen ja nyt tilanne on toinen plus että voimatasot ovat selvästi nousseet. miten olet päässyt tähän, eli mitkä ovat ne asiat mitä on tehty toisin?

    tanja

    • Moikka Tanja 🙂 Kuule tästä on ollut paljon puhetta, joten tällä viikolla teen aiheesta ihan koontipostauksen!
      Pysy linjoilla <3 -E

  3. Näytät upealta Eevi:). Saanko kysyä ihan mielenkiinnosta lajia ja naisten rasvaprossia kohtaan, että missä rasvoissa nyt menet ja missä kohdilla olisi tarkoitus olla kisoissa:)? Kiitos avustasi ja ihanaa sunnuntaita! <3

    • Moikka Jenni,
      Kiitos kovasti <3 Nyt pyöritään 22 rasvoissa ja kisarasvoista mulla ei ole oikeastaan edes faktatietoa. Yksilöllistähän tuo tosi paljon on!
      Ei siinä rasvoja tuijotella, vaan kokonaisuutta ja kuntoa 🙂 -E

  4. Mulla meni sun heimotapaaminen ihan ohi!! Hitsi!! Missä siitä oikein ilmoitettiin?

    • Voi harmi Satu :/ Töllössä pyöri tuo mainos. Katsotaan jos pidän tässä kesällä lukijatreenin niin siitä infoilen sitten tänne blogiinkin <3 Tuut sitten mukaan!
      Oli ihan huikea setti nimittäin. -E

  5. Moikka! Kuka toi sun valmentaja on? Mahtaakohan se tehdä etävalmennuksia? 😋

    • Moikka Jonski,
      Aleksi on vanha tuttu ja valmentaa vain muutamia likkoja harrastuksenaan 🙂 Hän ei tee etävalmennuksia -E

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta