SMITH-JALKATREENI

Minifitness_travelling_trainingLupasin tälle päivälle hikistä jalkatreeniä, mutta homma olikin helpommin sanottu kuin tehty! Itse treeni kyllä tehtiin jo pari päivää sitten, mutta tänään on ollut suhteellisen rasittavia teknisiä ongelmia. Leikkasin nimittäin tätä kuvaamaamme materiaalia 4 tuntia, kunnes koko ohjelma kaatui ja lopetti tallentamisen täysin. Materiaalit hävisivät kuin tuhka tuuleen! Homma alkaa siis huomenna alusta. Joskus se on semmoista, mutta en suostu luovuttamaan. Onneksi kuitenkin säästössä oli vielä Las Vegasin vähän toisenlainen jalkatreeni, joka laitetaan tulille nyt ensiksi. 

Hotellien saleilla törmää usein laiteongelmaan, joten luovuutta saa käyttää useasti. Tässä suhteellisen tehokas, hikinen ja monipuolinen jalkajumppa SMITH-laitteella tehtynä. 

Oikein mahtavaa tulevaa viikkoa kaikille <3 -E

eevi

Blogissani kirjoitan itselleni tärkeistä aiheista, kuten treenaamisesta ja terveellisestä ruokavaliosta. Myös koko kehon hyvinvointi, sekä elämän pienet ilot nostavat päätään kirjoituksissani. Tämä blogi on maustettu myös ripauksella huumoria, vaikka paljon vinkkejä ja informaatiota sisältääkin. Tervetuloa seuraamaan positiivista ja tehokasta meininkiä, josta toivon teidän saavan motivaatiota ja inspiraatiota omaan elämäänne!

7 vastausta artikkeliin “SMITH-JALKATREENI”

  1. Jes tuo viimeinen kyykky yhdellä jalalla pitää ottaa repertuaariin! Harmi kun omalla salilla ei koskaan tulee tilaisuutta tehdä koko treeniä Smithissä, aina on joku huohottamassa niskaan, että ”onko sulla tässä vielä monta jäljellä”. En kehtaa vastata, että joo ajattelin tässä vielä sen 45 minsaa pyllistellä 😀 Yleensä ne niskaanhuohottajat tulevat vielä tekemään jotain (esim. penkkiä) jota voisi ihan hyvin tehdä jossain muuallakin kuin Smith-telineessä 😛

    • Voi apua eikä! Toi on muuten niin rasittavaa :/ Mä kyllä aina ihan reippaasti tokaisen että ”tässä kestää, mutta voit toki tehdä välissä jos haluat”. Silloin on antanut mahdollisuuden tarttua jos kehtaa 😉 -E

    • Pakko tähän kommentoida, että jos salilla on vain yks smith, on musta tosi epäkohteliasta varata sitä itselleen pitkäks aikaa, varsinkin jos muitakin olis tulossa siihen. Ehkäpä joillakin on joku syy miks haluaa tehdä penkkiä smithissä eikä vapaalla tangolla niin kuin jotkut tekee kyykkyä smithissä (esim itse teen). Sopu sijaa antaa 😉

      Hyviä uusia liikevinkkejä tuli videossa, täytyy laittaa kokeiluun!

    • Samaa mieltä Tuija! Mutta hankala jo son yhtään jalat jumissa 😀 -E

  2. Tuskin tarkoituksena oli videolla kannustaa tekemään jalkatreeniä kokonaan yhdessä laitteessa vaan video antoi erilaisia variaatioita käyttää smith-laitetta. Kiitos vinkeistä ja videosta Eeville 🙂

    • Juurikin näin Hanna 🙂 Ja jos juttua kuuntelee, ymmärtää kyllä pointin 😉 -E

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta