KESÄN KEVYET HERKUT X2

Poikien ollessa Nykissä polttarireissulla me tytöt päätimme järjestää kesän ensimmäiset kesäjuhlat meillä kotona! Viileästä säästä huolimatta, kesäfiilis oli katossa. Olin haalinut krääsäkauppa Tigerista kasaan pimeässä hohtavia rannekkeita, beer bong-pelin, vesipyssyjä ja kumiankkoja. Aivan loistavaa rekvisiittaa pakko sanoa!

Kesään kuuluu ehdottomasti tuoreet marjat ja kylmät mehujuomat. Niitä ei juhlista puuttunut, sillä ystäväni oli taikonut aivan ihania hedelmätikkuja. Kauniista asetelmasta tuli mieleen sateenkaari! Koska olimme jakaneet tarjoilut koko porukan kesken, otin vastuun tästä kuuluisasta kesäjuomasta. Tässä siis reseptiä siihen! Todella raikas, kevyt ja viilentävä erityisesti kuumana kesäpäivänä.Minifitness_ideat_tarjoilutMinifitness_kesajuoma_kevyt

MANSIKKA-MELONIJUOMA (noin 10 annosta)

Yksi kokonainen vesimeloni (pieni)

500 g pakastemansikoita

4 limen mehu

Loraus vichyä

Hurauta ainekset blenderissä. Voit halutessasi lisätä juomaan minttua! Nauti jääkylmänä.

Ps. Kertakäyttökupit löytyivät myös Tiger-myymälästä

Oikein ihanaa uutta viikkoa kaikille <3 -E

eevi

Blogissani kirjoitan itselleni tärkeistä aiheista, kuten treenaamisesta ja terveellisestä ruokavaliosta. Myös koko kehon hyvinvointi, sekä elämän pienet ilot nostavat päätään kirjoituksissani. Tämä blogi on maustettu myös ripauksella huumoria, vaikka paljon vinkkejä ja informaatiota sisältääkin. Tervetuloa seuraamaan positiivista ja tehokasta meininkiä, josta toivon teidän saavan motivaatiota ja inspiraatiota omaan elämäänne!

5 vastausta artikkeliin “KESÄN KEVYET HERKUT X2”

  1. Oi vitsit miten hyvännäköisiä nuo hedelmätikut! Olisipas joskus itsellä viitseliäisyyttä tehdä jotain noin huolella.. 😀
    Yleensä tulee vaan pilkottua ne tomaatit, salaatit ja kurkut kippoon ja siinä on ne kasvikset.. 😉

    Ehkä seuraaviin grillijuhliin otan hedelmätikuista kopin!
    Terkuin: Sanna
    http://pudotus.blogspot.fi

  2. Moi! Paljonko palautusjuomassa, jossa on whey80 30g, kannattaa olla hiilareita _dieetillä_? Ja pääasiassa käytän banaania, maltoa käytin joskus. Eli kuinka monta grammaa banaanin pitäs painaa kuorineen tai kuorettomana? VAI tarviiko/kannattaako dieetillä edes hiilareita palkkarissa? TAI tarviiko palkkaria dieetillä välttämättä, jos syö kunnon aterian 30min sisään? Kun täl hetkel lepopäivinä ja aerobisina päivinä syön 1500kcal niin salipäivinä tulis sitte 1700kcal jos ois palkkari. Ja mulla kulutus on about 1900kcal/pv. Kiitos todella paljon jos voit auttaa!! 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta