LOMA

Minifitness_loma_RodosNyt lähdettiin ihan oikeasti lomalle! Sain vapaat kädet reissumme suhteen ja pyörittelin pitkään mihin suuntaisimme. Pohdin Madridia, Ibizaa ja Cubaa, mutta lopulta päädyin kuitenkin Kreikan Rodokseen. Ainut ohje jonka olin saanut, oli että lento ei saisi kestää montaa tuntia. Rodos lupasi hyvää ruokaa, varmaa säätä ja rentoutumista. Kun päädyin selailemaan hotelleja, oli homma oikeastaan sillä selvä – löysin täydelliseltä vaikuttavan hotellin rannan tuntumasta, joka olisi suunnattu vain aikuisille. Lomalta halusimme rentoutumista ja helppoutta, joten loma muokattiin sen mukaan. Varasin auton lentokentältä, jotta pääsisimme liikkumaan silloin kun haluaisimme. Työnjako oli selvä; minä huolehtisin käytännön asiat, Teemulle jäisi suunnistaminen. JES!

Minifitness_loma_suunnistaja
Herra Suunnistaja hommissa

Vaikka Suomessakin voi viettää lomaa, on meille molemmille helpompaa irroittautua kiireestä ja suorittamisesta jossakin muualla. Jos olisimme kotona, hössöttäisimme koko ajan jotakin. Olen taas tämän kesän tulon kynnyksellä kärsinyt hieman uniongelmista kotona, mutta täällä niistä ei ole tietoakaan. Nukuttu on, eikä mihinkään olla kiirehditty. Olemme kuitenkin aika aktiivisia, joten ihan löhöilyksi tämä loma tuskin menee. Nyt on täydellinen aika ottaa yhteistä aikaa ilman velvollisuuksia, sillä kohta painetaan ja kovaa. Tällä kertaa saan odotella omaa kisakauttani vielä tovin, mutta Teemulla sen sijaan alkaa valmistautuminen kohti syksyn ottelua. Olen ihan superinnoissani! Kiva päästä seuraamaan jonkun toisen valmistautumista ja lopulta itse otteluviikkoa. On myös tärkeää päästä tukemaan toista ja elää kaikessa mukana – tärkein roolini tulee löytymään tottakai sieltä keittiön puolelta!

Nyt me keskitytään täällä täysillä rentoutumiseen ja hetkessä elämiseen -pus, E

eevi

Blogissani kirjoitan itselleni tärkeistä aiheista, kuten treenaamisesta ja terveellisestä ruokavaliosta. Myös koko kehon hyvinvointi, sekä elämän pienet ilot nostavat päätään kirjoituksissani. Tämä blogi on maustettu myös ripauksella huumoria, vaikka paljon vinkkejä ja informaatiota sisältääkin. Tervetuloa seuraamaan positiivista ja tehokasta meininkiä, josta toivon teidän saavan motivaatiota ja inspiraatiota omaan elämäänne!

5 vastausta artikkeliin “LOMA”

  1. Kuulostaa ihanalta matkalta.. 😍 Itsekin olen lähdössä heinäkuun alussa pariksi viikoksi Chicagoon ja mietinkin, mitä pitkälle lennolle mukaan…? Oisko antaa hyviä vinkkejä (herkkävatsaiselle) välipaloista? Paljon matkustaneena urheilijan osaat varmaan sanoa, miten on lisäravinteiden laita? Saako koneeseen ottaa esim. protskujauheita, glutamiinia ja maitohappobakteereja? Toinen juttu, mitä pohdin on lackrossepallo.
    Käytän sitä kehonhuollossa ja ajattelin, että se helpottaisi varmaan pitkästä lennosta selviytymistä.. 😀

    • Tää on Elina kieltämättä ollut ihan super! <3 Mun blogista löytyy vinkkejä paljonkin, kannattaa käyttää haku-kenttää siihen. Kaikki on nimittäin hallussa 😉 ps. Lacrosse on ihan killeri jalkapohjan alle! -E

  2. Moikka Eevi! Siellä varmaan säät suosii 😎 Ollaan kans lähdössä Rodokselle, Ixiaan perheen kanssa kahden viikon päästä. Olisko sulla heittää hyviä vinkkejä mitä siellä kannattaa tehdä? Onko muuten teillä kuntosali hotellissa? Jos ei, niin millä salilla käyt? (Oletan siis että käyt 😀 ). Yritin nimittäin vähän katsella etukäteen treenimahkuja mut aika huonosti löyty infoo mistään.

    • Moikka 🙂 Oi mahtavaa, tää on ihan loistava paikka! Täältä löytyy kyllä saleja (Oxygen ja Colossus?) plus monelta hotellilta löytyy ihan ok gymit – joutuu tosin soveltamaan. Ruokaa saa mistä vaan! Lenkkireittejä löytyy myös hyvin. Nauti reissusta <3 -E

  3. Kiitos Eevi! Luin just sun viimeisimmän postauksen, ja tuli sellanen fiilis, että ootte todella nauttineet lomasta fiilis edellä. Ihan mahtavaa! Kolahti kieltämättä itseenikin… Normiarki on todella aktiivista ja reilun parin viikon päästä lähdössä pitkästä aikaa kans reissuun niin haluun tosiaan päästää irti ja antaa mennä..! Mitä sitten milloinkin mieli halajaa ja kroppa tarvii. Automaattisesti liikettä sisältyy varmasti päiviin, mutta mikä parasta, ilman aikatauluja!!

    Lacrosse on todellakin must jalkapohjille! Vaikkei mitään muuta ehtis tai jaksais tehä niin jalkapohja tulee rullailtua nopeesti ja tehokkaasti lacrossella 🙂

    p.s Ois siistiä, jos vetäisit joskus Turussa treenejä tai pitäisit jotain luentoa tms. kun nyt ilmeisesti täällä päin vietät aikaa 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 35
Tykkää jutusta