Lähde mukaan VAHVA-valmennukseeni!

Oli vuosi 2013. Olin hyvässä kunnossa, mutta tiesin voivani olla vieläkin vahvempi ja terveempi. Kärsin vuosien ajan jatkuvista flunssista, sekä alaselän rajuistakin kiputiloista. En kokenut saavani treenistä irti asioita, joita huomasin kaipaavani. Olo oli rajoittunut ja jollakin tavalla myös heikko. Silloin tuli ensimmäisen kerran olo, että haluaisin olla vahvempi, kestävämpi ja terveempi. Suunta kohti nykyistä olotilaa alkoi tuolloin selkeämpänä kuin koskaan. Vaikka liikuin ennestään ja söin kohtalaisen hyvin, en olisi silloin voinut uskoa kuinka monta kiveä oli vielä oikeasti kääntämättä. 

Flunssat ovat vähentyneet huomattavasti, ainakin 70 prosentilla siitä mitä ne joskus olivat. Selkäkipuja en ole joutunut sietämään enää muutamaan vuoteen. Ruoka ja optimaalinen treenaaminen ovat olleet täsmällisiä opettajia matkan aikana. Oppeja on karttunut ja paljon on tullut koettua matkan varrella. Tässä välissä olen opiskellut personal traineriksi, kilpaillut bikini fitneksessä kuuden kilpailun verran ja valmentanut niin ryhmiä, kuin yksilöitäkin. Mikä on isoin oppini? Rakkauteni kokonaisvaltaista hyvinvointia ja urheilemista kohtaan ei tule koskaan häviämään. Se on ollut aina osa minua ja sen kaltaista yhtä voimaannuttavaa asiaa ei ole toista.  Se on parhaimmillaan kanava kaikelle, koko elämälle. Siitä lähti ajatukseni tähän ensimmäiseen omaan valmennukseeni. Halusin ihmisten voivan paremmin, uskovan omiin kykyihin ja  mahdollisuuksiin kehittyä, sekä antaa pohjan sille kuinka luoda vahvempi keho! Tervetuloa matkalle, jonka toivon tarjoavan sinulle oivalluksia, innostusta ja parempaa oloa.

Oletko valmis ottamaan syksyn vahvimman haasteen vastaan? Oletko sinä osa VAHVAA valmennustani?Eevi_teittinen_etavalmennus_vahva

Olen tehnyt VAHVA-etävalmennukseeni täysin valmiit ohjeet, jotta niitä olisi mahdollisimman helppoa noudattaa. Ne perustuvat pitkälti siihen, kuinka itse syön, treenaan ja palaudun. Mukana on saliohjelmat ja jokaiseen liikkeeseen löytyy oma treenivideoni, joka ohjeistaa sinua mahdollisimman hyvin teknisesti. Viikkoon on sisällytetty myös erilaisia aerobisia treenejä, jotka ovat hyvin vaihtelevia ja todella tehokkaita! Ruokavalio on suunniteltu niin, että se tukee treeniä ja energiatasoja, sekä pudottaa senttejä vyötäröltä. Kokonaisuus kulkee käsikädessä, jonka avulla saat lisää voimaa ja lihasta, mutta myös poltat rasvaa tehokkaasti!

VAHVA-valmennus tulee myyntiin torstaina 10.8 ja ryhmä starttaa 8 viikon mittaisen valmennuksen maanantaina 14.8. Mukaan voit kuitenkin tulla koska tahansa sinulle itsellesi sopii. Mikäli olet mukana viimeistään 14.8, pääset mukaan treenipäivään. Yhteisessä tapaamisessa pääset treenaamaan kanssani ja hakemaan lisää tsemppihenkeä muista VAHVA-valmennettavistani. Myös suljettu Facebook-ryhmä tarjoaa päivittäistä tukea ja inspiraatiota koko porukalle! Saat kaikki valmennukseen liittyvät ohjeet suoraan mobiilisovelluksen kautta, joten ne kulkevat kätevästi mukana salitreeneissä ja ruokakaupassakin. Tulen olemaan koko 8 viikon ajan tiiviisti koko VAHVA-jengin tukena ja turvana, joten tulemme saamaan varmasti aivan huikeita tuloksia yhdessä.

Käy kurkkaamassa jo nyt lisää infoa valmennuksesta ja ilmoittaudu mukaan heti torstaina 10.8!

Minifitness_M-Nutrition_coaching_VAHVA

-E <3

eevi

Blogissani kirjoitan itselleni tärkeistä aiheista, kuten treenaamisesta ja terveellisestä ruokavaliosta. Myös koko kehon hyvinvointi, sekä elämän pienet ilot nostavat päätään kirjoituksissani. Tämä blogi on maustettu myös ripauksella huumoria, vaikka paljon vinkkejä ja informaatiota sisältääkin. Tervetuloa seuraamaan positiivista ja tehokasta meininkiä, josta toivon teidän saavan motivaatiota ja inspiraatiota omaan elämäänne!

10 vastausta artikkeliin “Lähde mukaan VAHVA-valmennukseeni!”

  1. Millaista ruokaa täsä syödään? Tottakai terveellistä, mutta meinaan et onko paljon marjoja tarjolla? Itse olen näin kesäisin marjojen suurkuluttaja ja vielä en haluaisi niiden syömistä rajoittaa kun niitä vielä saa tuoreena torilta. Ja mites cheat mealit? Kuuluuko ohjelmaan? Mulla on täsä muutama reissu tulossa mihin en haluaisi olla purkkeja kantamassa mukana vaan haluaisin syödä tarjonnan mukaan, tietty tekemällä niitä parempia valintoja.

    Tää ohjelma houkuttais mua ihan suunnattomasti, mut toi ruokapuoli vielä mietityttää kun täsä on vielä kesää, tuoreita marjoja ja reissuja jäljellä ja en halua kokea itteäni kauheen rajoitetuksi. Terveellinen ruoka ei ole mikään ongelma, koska sitä syön muutenki. Eli en syö sitä tavallista suomalaista kotiruokaa jne. Mutta yleensä kun puhutaan dieeteistä ynnä muista valmennuksista niin kaikki on vaan niin tarkkaa. Ja enkä tiiä olenko vielä valmis näiden muutaman hassun syyn takia siihen hetkelliseen ”kurinalaiseen elämään” tällähetkellä. Itsekkin kun olen sitä tyyppiä, että kun jtn alotan niin vedän sen sit niin pilkuntarkkaan vaan kuin mahdollista 🙂

    • Moikka Anni,
      Marjoja kuuluu ruokavalioon tottakai 🙂 Tottakai jokainen toteuttaa ruokavaliota mahdollisuuksien mukaan, joten en näe ongelmana.
      Toki voit aloittaa valmennuksen myös myöhemmin, mutta lähtisin kyllä ehdottomasti nyt jo mukaan! Ruokaa tulee riittävästi ja monipuolisesti, jossa myös vaihtoehtoja voi itse vaihtaa 🙂 Ymmärrän niin hyvin tuon pointtisi, mutta tässä joustovaraa on kyllä ruoan suhteen mielestäni aika kivasti -E

  2. Tässä olen jo muutaman viikon tuskaillut että mistä löytyisi syksyksi hyvä etävalmennus setti, tää valmennus kuulostaa just siltä mitä olen etsinyt!
    Sen verran haluaisin kysyä että miten tuo ruokavalio toimii? Onko ruokavalio tarpeeksi laaja/räätälöitävissä myös maito ja lihatuoteitta välttävälle? Ilman että joutuu samaa linssipataa ja soijabolognesea vetämään päivät pitkät? 🙂

    Kiitos!

    • Moikka Jasemine,

      No ihan huippua, ehdottomasti mukaan! 🙂 Tosiaan ruokavaliosta voi valita monesta eri vaihtoehdosta, myös maidoton ja lihaton onnistuu.
      Jos vinkkejä kaipailee, annan niitä toki Facebook-ryhmässä lisää. Toivottavasti nähdään valmennuksessa <3 -E

  3. Kuinka monta treeniä ohjelma sisältää viikossa?

    Kiitos vastauksesta näin etukäteen!

  4. Moikka.

    Montako kuntosalitreeniä on viikossa? Entä ovatko ohjelmat sellaisia, että treenit pystyy tekemään myös kotona?

    • Moikka Ina,
      Vahvassa on viikossa neljä kuntosalitreeniä 🙂 Nämä ohjelmat eivät ole kotitreeneihin suunniteltuja.
      Terkuin, Eevi <3

  5. Moikka Eevi! Valmennus kuullostaa kaikinpuolin hyvältä, mutta kysyisin vielä muutaman kysymyksen 🙂

    – Onko treenit muitakin kuin TRX-treenejä? (Luki infossa fitclubin sivuilla)
    – Määritelläänkö ruokavalio oman energiankulutuksen mukaan vai onko kaikille sama ruokavalio? Ja onko ruokavaliossa tarkat määrät vai ”noin” määrät?

    Kiitos jo etukäteen! 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 7
Tykkää jutusta