Chiapuuro + omena-luumuhillo

*Sisältää mainoslinkkejä

Eevi_blogi_chiapuuro_resepti_terveellinen_hilloTämä herkullinen ihanuus on täynnä ravinteita, sekä edesauttaa erityisesti vatsan toimintaa. Tätä puuroa voit nauttia joko aamiaiseksi, väli- tai iltapalaksi. Voit valmistaa sitä myös etukäteen, sillä puuro säilyy hyvänä muutaman päivän. Tästä puurosta löytyy runsaasti vitamiineja, proteiinia ja hyvää energiaa, sekä pitää kylläisenä pitkään runsaan kuitupitoisuutensa ansiosta. 

 

CHIAPUURO OMENA-LUUMUHILLOLLA

(4 annosta)

Chiapuuro

1 dl chiasiemeniä

1 dl M-Natural herajauhetta tai Supermass Good Night protein-jauhetta (vanilija tai suklaa)

Ceylonkanelia ja kardemummaa, ripaus suolaa

3-4 dl kauramaitoa

Lisää chiasiemenet, herajauhe ja kauramaito kulhoon. Sekoita hyvin ja lisää mausteet, sekä suola. Anna turvota muutamasta tunnista seuraavaan aamuun.  Lisää makeutta? Voit halutessasi makeuttaa tätä lisäämällä taikinaan 2-3 kpl taateleita, 1rkl luomu hunjaa, tai 1 rkl kookossokeria

Hillo

3 luumua

1/2 banaani

2 dl omenasosetta (sokeroimaton) tai 2 omenaa

kardemummaa, ceylonkanelia, ripaus suolaa

Soseuta hedelmät sauvasekoittimella tai blenderissä. Lisää sekaan mausteet ja guerande-suola. Annostele syvään kulhoon chiapuuroa ja lisää päälle Omena-luumuhillo. Nauti heti tai seuraavana päivänä!

Yöproteiini on loistava iltaisin nautittava proteiini, joka sekoittuu mihin vain! Yksi annos Supermass Nutritionin Good Night -yöproteiinia sisältää 41,5 grammaa laadukasta proteiinia, mutta sillä on myös elimistöä rauhoittavia ominaisuuksia. Se sisältää mm magnesiumia, sinkkiä, l-teaniinia, melatoniinia sekä erilaisia kasvi- ja yrittuutteita. Tuotteen maitohappobakteerit tasapainottavat vatsan toimintaa yön yli.

Koodilla Minifitness17 saatte myös näistä tuotteista 10 % alennuksen ostaessanne tuotteenne M-Webstoresta!

Ps. tänään klo 21 IG-live, jossa käydään läpi tehokasta treenaamista kotona ja matkoilla! Kaikki mukaan keskustelemaan <3 


-E <3

Mitä enemmän uskaltaa antaa, sitä enemmän saa

*Sisältää mainoslinkkejä

Eevi_Jaa_hyvinvointia_valmentaminenMitä enemmän haluaa pitää itsellään, sen vähemmän saa itse. Vai mitä olette mieltä, pitääkö tämä paikkansa? Elämä on näyttänyt minulle hyvin konkreettisesti sen, kuinka tärkeää on olla itse aukinainen ja antaa toisille. Koska aina kun sitä tekee, saa sen takaisin. Muistan joskus miettineeni, miten elämä voi olla näin siistiä ja ihanaa. Tuleeko jossakin vaiheessa takaisku ja lantaa niskaan saaveittain? No, elämään kuuluu ylä-, ja alamäkiä. Toisinaan on myös tasaista. Kenenkään elämä ei ole koskaan AINA mielettömän ihanaa ja positiivista. Tulee asioita ja aikoja, jotka ovat vaikeita ja koettelevat silloin juuri näitä alussa mainittuja asioita. Annammeko myös silloin toisille, vaikka olisikin tiukkaa? Tästä huolimatta en usko että onnellisuudesta koskaan rokotetaan.

Itsensä likoon laittaminen vaatii aina uskallusta. Se vaatii myös hyväksyntää toiselta. Antaminen on aina parempaa kuin saaminen – oli kyse sitten mistä tahansa. Toisen aito kiitollisuus, parempi terveys tai onnellisempi hetki tuo myös iloa myös toiselle. Näin luomme oman merkityksemme täällä. Siihen ei liity taloudellinen vauraus, eikä se kuinka pitkälle on kouluttautunut. Uskon että eniten täällä maailmassa saavat aikaan he, jotka ovat aidosti valmiita inspiroimaan ja auttamaan toisiaan. Vaikka emme odottaisikaan toiselta mitään, seuraavat hyvät teot meitä aina. Kiinnitäppä huomiota, kuinka täydellisesti tämä oikeasti toimii!Eevi_TFW_inspiroidu_ hyva_elamaM-Natural_BCAA_Lisaravinteet_alekoodi_eeviJos huomaat kadottaneesi sisäisen läsnäolon, hakeudu sinne takaisin. Jooga, kiitollisuuden harjoittaminen tai meditointi voivat auttaa tähän. Myös positiiviset ihmiset vaikuttavat tämän havainnoimiseen. Saatat huomata myös muita seurauksia. Oma terveys voi parantua ja energiatasot nousta. Saatat huomata kuinka painokin laskee aikaisempaa helpommin ja kuinka ruokailutottumukset rullaavat ilman ahdistavaa tunnetta. Silloin olet löytänyt uutta tasapainoa, joka tuo täydellistä tasapainoa koko keholle. Mielen voimaa ei tule aliarvioida koskaan. Kun oma olo tuntuu hyvältä, näkyy se siinä miten kohtelet toisia. Oletko lämmin vai etäinen? Hymyiletkö, vai kiristeletkö hampaita? Nauratko, vai kiukutteletko? Se miltä sisällä tuntuu, näkyy ulospäin.

Omissa valmennusryhmissäni korostuu yhteinen tekeminen ja positiivinen fiilis! Vaikka treenaaminen onkin pääosassa, on asenne ratkaisevin tekijä jokaisen onnistumisessa ja motivaation säilymisessä. Kun on iloa, on kivaa tehdä yhdessä. Jokainen toimii vuorovaikutuksessa keskenään. Itselleni tärkeää on auttaa ihmisiä löytämään se täysinäinen oma potentiaali ja ilo elämää kohtaan. Mikä on sinun tyylisi jakaa muille hyvää oloa?

Ole aito ihana itsesi ja ole valmis antamaan muille. Ihanaa viikonloppua kaikille <3

Ps. Viikonloppu on loistavaa aikaa latautua seuraavaan viikkoon ja hyvään oloon liittyy tiiviisti treenaaminen, sekä ruokavalio. Jos lisäravinteet uupuu, kannattaa käydä tilaamassa M-Webstorelta M-Nutritionin, M-Naturalin tai Supermassan tuotteita. Koodilla Minifitness17 saat 10 % alennuksen kaikista ostoksistasi! M-Natural tuotteissa ei ole lainkaan makeutusaineitaEevi_Toiminnallinen_treenaaminen_motivoidu_treenaamisesta_TFW